31. mai 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

www.mölakasfirma.com

Kui ettevõttel on kasvõi üks auto, siis kaunistatakse see tavaliselt firma sümboolikaga ja / või värvitakse korporatiivvärvides. Kui mitte mujal, siis vähemalt tagaaknal on firma kodulehe aadress. See on kõige odavam liikuv reklaam, mille kulu on laias laastus mõnikümmend eurot kleebise raha.

Eriteade ajudeta autojuhtidele, ametikohast sõltumata: seda kõike tehakse firmast info levitamiseks, tuntuse tõstmiseks või maine loomiseks! Sõnastame lihtsamalt – see peaks jätma firmast hea mulje!

Iga päev liigeldes tundub, et firmad on lasknud turundusosakonnal küll autod täis kleepida, kuid ei anna endale aru, mida need autod liikluses teevad. Kui selline auto sõidab punase tule alt läbi, süstib ridade vahel, suunatulesid ei kasuta, ületab kahekordselt lubatud kiirust või teeb muid sigadusi, siis loob see pildi firmast tunduvalt kindlamalt kui sadu tuhandeid maksma läinud reklaam.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700