Delfi võttis üle Eesti Päevalehe online-keskkonna reklaamimüügi

Sel aastal jõuliselt turuosa kasvatanud Delfi võtab 1. juunil üle ka Eesti Päevalehe online-keskkonna reklaamimüügi. Selle sammuga muutub Delfi suurima kasutajaskonnaga veebiportaalide võrgustikuks Eestis, sest lisaks Eesti Päevalehele ja Delfi enda keskkondadele haldab ettevõte reklaamimüüki Eesti Ekspressi ja Maalehe online-väljaannetes.

"Eesti Päevalehe reklaamimüügi liitmine Delfiga on samm, mis lubab Delfil luua ka tugevaid reklaamvõrgustike tooteid ehk võimaldab Delfi kliendil mugavalt sihtida reklaami keskkondadesse, kus soovitud sihtrühma esindajate hulk on Delfi keskmisest kõrgem (nt meestele, naistele või noortele suunatud lehed)," ütles Delfi müügidirektor Rivo Põldoja.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018