Kuldmuna korraldaja, Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) presidendi Rein Iida sõnul oli eelmise aasta töödes näha standardlahenduse pitserit ning ta avaldas lootust, et turunduslahendite tase võtab käesoleval aastal Eestis sisse uue ja julgema loomingulise suuna. “Ootame tellijatelt tegijatele kõrgemaid nõudmisi ning soovime, et ka tellijad oma senist silmaringi turunduslahendite vallas kiiresti laiendaksid,” märkis ta.
Reklaamide kategoorias anti Kuldmuna välja seitsmes kategoorias 23-st. Kuldset värvi munade vääriliseks tunnistati Divisioni loodud Panaviaticu kodulehekülg, Creatumi kujundatud Pärnu Kutsehariduskeskuse graafiline disain, Kontuur Leo Burnetti loodud Altia Eesti reklaami disain ning Rakvere Lihakombinaadi aasta juubelikampaania seeria, Family Businessi kujundatud Põltsamaa veinide pudel, Utopia Rimi “1000 aastat enne” telereklaamiseeria, ning reklaamibüroo Brillianti Katusekino klipiseeria. Kokku anti välja kõigis kategooriates 16 kulda, 24 hõbedat, 29 pronksi ning shortlisti pääses kokku 208 tööd.