Kuldmunal riisusid koore reklaamibüroo Utopia ja üritusturundusagentuur Broadline.events

Reede, 27. mai õhtul KUMUs toimunud Kuldmuna rahvusliku reklaami- ja kommunikatsioonikonkursi galal selgusid Eesti aasta parimad reklaamid, üritusturundusteod, meedialahendused ja PR-projektid. Aasta Reklaamiagentuuri tiitli sai Utopia, Aasta Üritusturundusagentuuriks valiti Broadline.events. Aasta Agentuuride tiitlid jäid see aasta välja andmata meediaagentuuride ja suhtekorraldusettevõtete seas. Aasta reklaamiklient 2011 tiitli pälvis Saku Õlletehas.

Kuldmuna korraldaja, Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) presidendi Rein Iida sõnul oli eelmise aasta töödes näha standardlahenduse pitserit ning ta avaldas lootust, et turunduslahendite tase võtab käesoleval aastal Eestis sisse uue ja julgema loomingulise suuna. “Ootame tellijatelt tegijatele kõrgemaid nõudmisi ning soovime, et ka tellijad oma senist silmaringi

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018