25. mai 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kingakaubamaja ühendab jalatsikaupmehed ühtseks veebipoeks

2009. aastal Eestis esimesena veebipõhise jalatsikaupmehena tegevust alustanud Kingakaubamaja avas uue ja laiendatud veebipoe www.kingakaubamaja.ee, ühendades nüüdsest paljude tuntud kaupmeeste ja brändide tootevaliku ühtseks jalatsikaubamajaks internetis.

Üle 10 jalatsikaupmehe koondus 25. mail 2011 ühise katuse alla, et alustada ühtse veebipoena. Eilse seisuga on Kingakaubamajas Vincent, Kota, Novella.ee, Siidisukk, DC+, Puma, Adidas, Reebok, Sketchers, Crocs, Primo Amore, Saledorno, Las Kallab ja Timberland. 

„Kui alguses keskendus Kingakaubamaja üksnes enda kollektsiooni müügile ning sellesse ideesse uskumisse, et ka ettevaatlik ja vaoshoitud Eesti klient tahab veebist jalatseid osta, siis viimased pool aastat oleme tegelenud oma veebipoe täiustamisega, et muuta Kingakaubamaja tõeliselt enda nime vääriliseks!” rääkis Kingakaubamaja (All Shoestores OÜ) juhatuse liige Kersti Meri.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700