Välireklaamifirmad viivad läbi välimeedia kontaktiuuringu ''Outdoor Impact''

Baltimaade ja maailma juhtivad välireklaamiettevõtted JCDecaux ja Clear Channel viivad maikuus 2011 Tallinnas, Riias ja Vilniuses läbi välireklaami kontaktiuuringu “Outdoor Impact“. Spetsiaalselt välireklaamile keskendunud uuringuga selgitatakse välja, kuidas välireklaami kui meediakanalit avalikus ruumis tajutakse. Saadav info aitab muuta reklaamijate jaoks välireklaami ostmisprotsessi läbipaistvamaks ja võrreldavamaks teiste meediakanalitega.

Tarbijate liikumismarsruute kaardistav trajektooriuuring viiakse läbi maikuus Tallinnas, Riias ja Vilniuses. Elanike liikumisharjumuste kaardistamine sel ajal võimaldab fikseerida igapäevase marsuutidega kaasnevaid seaduspärasusi ilma, et seda mõjutaks suvepuhkuste hooaeg, jõulud ja muud mittetüüpilised tarbijate liikumisperioodid. Trajektooriuuringu viib läbi sõltumatu uuringufirma Factum

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018