Case study: EMT loosikampaania edust ja ebaedust Facebookis

Facebookis turundamisel kehtivad nii Eesti reklaamiseadused kui ka Facebooki enda reeglid. Viimastel kuudel on Eestis ette tulnud kampaaniarakenduste sulgemisi Facebooki automaatsete jälgimissüsteemide poolt. Paljud ettevõtted on oma Facebooki lehele kogunud märkimisväärse jälgijate / fännide arvu ning kampaaniate korraldamine on seetõttu seotud suuremate riskidega. On mainekujunduslikud riskid ning puhtalt äririskid, mis ennekõike seotud reaalse rahalise kuluga.

Reeglitekohane, kuid liiga edukas

Kuu aega tagasi korraldas EMT Facebookis oma jälgijatele loosikampaania. Paraku pälvis see aga Facebooki automatiseeritud jälgimismootorite tähelepanu ning eemaldati korduvalt EMT kontolt.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018