15. mai 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Goal töötas Tele2’le välja viral kampaaniamängu ''Like aitab unistused teoks teha''

Goal töötas Newtoni poolt pakutud idee põhjal Tele2’le välja viral kampaaniamängu „Like aitab unistused teoks teha“, kus osalejal tuleb laadida üles pilt oma unistusest ja koguda sellele like’e. Tele2 tõi uue, eeskätt noortele suunatud mobiilipaketi „Like“ turule tänavu aprilli lõpus. Kampaania kestab 30. aprillist kuni 31. maini. Kampaania lõpuks enim like’e kogunud unistuste pildi saatja saab auhinnaks 500 eurot.

"Juba esimestel päevadel oli üles laetud unistuste arv ja lehe külastatavus üle igasuguste ootuste suur ja kampaania levis kulutulena. Kampaania käivitamiseks kasutatud Facebooki bännerite kaudu on praeguseks lehele tulnud vaid 2 100 inimest, samas kui lehe kogu külastatavus on 17 päevaga juba üle 100 000. Hetkel on kokku üles laetud 2 650 unistust ja nendele kogutud üle 74 000 like’i," ütles sotsiaalmeedias turundamisele keskenduva agentuuri Goal juht Marko Saue.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700