EMT ja Elion uuendasid välimust ja tulid turule uute pakkumistega

EMT ja Elion teatasid eile oma logode muutmisest emafirma TeliaSoneraga sarnasteks ning mitmetest soodsatest pakkumistest, millega ühiselt välja tullakse. Uuenenud on Elioni koduleht www.elion.ee ja nutiTV keskkond, uuenenud on EMT koduleht www.emt.ee  ja kõik e-keskkonnad ning ka EMT ja Elioni esindused. Eestis läks logovahetus maksma 700 000 eurot, kõigis 20 riigis kokku maksis logode ühtlustamine aga 28 miljonit eurot.

EMT logo alates 12. mai 2011, mil ettevõtte suurimaks väljakutseks saab EMT erakliendidivisjoni direktori Riho Jürvetsoni sõnutsi küsimus, kuidas olla globaalne, jäädes samal ajal lokaalseks, eestimaiseks:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018

Telia Eesti otsib KÕNEKAARTIDE MÜÜGISPETSIALISTI

Telia Eesti AS

18. veebruar 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018