"Lahendus meenutab veidi trükireklaami, sest reklaamipind on staatiline, ei ole klikitav, kuid samas kasutab ära ka online-meedia võimalusi. Nimelt oleme lisanud võimaluse kuvada reklaampildi all kliendi veebiaadressi või lühisõnumit, millel klikkamine suunab kasutaja edasi kliendi lehele," kirjeldab uut võimalust Delfi eriprojektide müügijuht Priit Allas. Eelkõige on uut toodet luues mõeldud klientidele, kelle reklaami kontseptsioon eeldab terve ekraani kasutamist.
"Tänasel päeval võime rõõmustada, sest lisaks tavapärastele online-meedia reklaamlahendustele suudab Delfi pakkuda põhimõtteliselt kõiki samu reklaamiformaate, mida pakuvad teised suuremad meedialiigid: trüki- ja välimeedias kasutatavatele formaatidele vastab reklaam Delfi pildigaleriides, telereklaamile vastavad Delfi TV saadete ees näidatavad reklaamklipid," lisab Delfi müügidirektor Rivo Põldoja.