Liisa Ruusamägi, MediaCom: ''Otsingumootoriturundust tasub teha paralleelselt teistes meediates käivate kampaaniatega''

Erinevalt teistest meediatüüpidest võimaldab internet sihtrühma väga täpselt sihtida ja tabada. Sihtida saab nii vanuse, keele, sissetuleku kui ka paljude muude parameetrite järgi. Lisaks täpsele sihtimisele on oluline reklaami efektiivsus ning kasumlikkus (ROI). Neid kahte asja aitabki ühendada otsinguturundus. Otsingureklaamid annavad reklaamijale võimaluse pakkuda oma kliendile just seda, mida ta vajab ning teha seda siis, kui ta seda vajab.

Tänapäeval ilmselt ei leia ettevõtet, kes ei otsiks võimalusi, kuidas oma tegevust efektiivsemaks muuta. Värskeid, toimivaid ja efektiivseid lahendusi otsitakse pidevalt ka meediaplaneerimises. Muu maailma kogemuse põhjal võib öelda, et mõne tooterühma puhul (nt lennundus) võib otsinguturunduse osa küündida isegi pooleni meediaeelarvest.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018