EAS kasutab rootslastele suunatud turismikampaanias uudiseid lähenemisi

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskus kutsub täna alanud linnapuhkusekampaaniaga rootslasi tänavust Euroopa kultuuripealinna Tallinna avastama. Kampaania eesmärgiks on populariseerida Eestit kui turismisihtkohta ning tekitada huvi Eesti kui puhkuse veetmise koha vastu. Kampaania peamiseks kanaliks on erinevad veebikeskkonnad, mis suunavad potentsiaalse turisti EASi

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018