EAS kasutab rootslastele suunatud turismikampaanias uudiseid lähenemisi

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskus kutsub täna alanud linnapuhkusekampaaniaga rootslasi tänavust Euroopa kultuuripealinna Tallinna avastama. Kampaania eesmärgiks on populariseerida Eestit kui turismisihtkohta ning tekitada huvi Eesti kui puhkuse veetmise koha vastu. Kampaania peamiseks kanaliks on erinevad veebikeskkonnad, mis suunavad potentsiaalse turisti EASi

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018