28. aprill 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tele2 tõi turule uue noortele suunatud mobiilipaketi ''Like''

Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 tõi alates reedest, 29. aprillist turule uue, eeskätt noortele suunatud mobiilipaketi „Like“, mis pakub ühtse kuutasu eest kõnesid, SMSe ning mobiilset internetti.

Tele2 toote- ja turundusjuhi Helen Laureni sõnul pandi pakett kokku noorte mobiilside kasutamise harjumuste põhjal, mistõttu on kõneside ees on olulisema koha haaranud mobiilne internet. „„Like“ on suunatud eeskätt 15-18-aastatele noortele, kes peavad internetiajastul üleskasvanud põlvkonnana kõige olulisemaks mobiilsideteenuseks igal pool ja ajal kättesaadavat andmesidet, mis võimaldab reaalajas suhelda võimalikult suure hulga sõpradega. „Like“i puhul on tegemist esimese Tele2 kõiki mobiilsideteenuseid sisaldava tootega. Usun, et tulevikus näeme selliseid pakette järjest enam,“ lausus Lauren.

Autor: best-marketing.ee

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700