Reklaamvõrgustik – turundaja ja agentuuri salarelv

Enne, kui asun selgitama interneti reklaamvõrgustiku võimalusi, tahaksin hingelt ära rääkida paar teemakohast momenti. On tavaline lugeda nutulaulu luhtunud veebikampaaniatest ja mittetöötavatest bänneritest. Sellest, kas bänneril klikkimine on parim moodus tasuvuse arvestamiseks, ei tahaks ma siinkohal pikalt heietada, sest mõttetut bännerit ei hakata kunagi klikkima ega märkama. Õnneks on meil olemas pädevaid loovagentuure, kes saavad siin kliendile abiks olla, kuigi tuleb tõdeda, et klient tihti ei julge lasta agentuuril ideed luua, vaid surub peale oma konservatiivse hoiaku. Olgem ausad, naeratav pensionär või loodusvaade ei tõmba online-meedia virr-varris tähelepanu. Sama kehtib flash-lahenduse kohta, kui sõnum jõuab vaatajani alles mitme hea sekundi pärast – sellised lahendused ei saagi töötada, ei klikitavuse ega nähtavuse poolest. Olles kokku puutunud ka gerilja-reklaamidega, soovitaksin turundajatel julgemalt bänneritega eksperimenteerida.

Oletame, et eelpool mainitud teemad on positiivselt kaetud, sõnum on paigas ning turundajal on vaja leida internetis sobiv kanal. Reklaamvõrgustik on mugav nii agentuurile kui ka kliendile, kes ise oma turunduskampaaniat korraldab.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018