RLN turundusjuht Kadri Lindpere: ’’Advokaadibüroo turundus on tugevalt soovitustel põhinev’’

Advokaadibüroo Raidla Lejins & Norcous turundusjuht Kadri Lindpere Best Marketingi B2B seminaril 27. aprillil 2011Täna toimunud B2B turundamise seminaril rääkis oma kogemustest ja õppetundidest Raidla Lejins & Norcous (RLN) turundusjuht Kadri Lindpere, kelle sõnutsi on advokaadibüroo turundus väga spetsiifiline - seda piirab keeld teha reklaami, mistõttu on turundus tugevalt soovitustel põhinev. Eripäradeks on ka ülim personaalsus, partnerikesksus ja iga kliendi jaoks eraldi loodav toode. Kui advokaat teeb head tööd, siis jutt selle kohta levib kiiresti. "Ideaalne advokaat on lisaks erialastele oskustele ka väga sotsiaalne inimene," ütles Lindpere.

Turutrendina mainis Kadri Lindpere meeletult agressivset hinnakonkurentsi ja klientide „ülelöömist“. Advokaatide töötasu tunnipõhine arvestamine muutub tulevikus ilmselt veelgi marginaalsemaks, juba praegu tehakse mitmeid erinevaid projektipõhiseid kokkuleppeid. "Advokaadibüroo turundusmeeskond ei saa müüki otseselt mõjutada, turundusel on advokaadibüroos pigem toetav ja brändi kujundav

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018