26. aprill 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

RLN turundusjuht Kadri Lindpere: ’’Advokaadibüroo turundus on tugevalt soovitustel põhinev’’

Advokaadibüroo Raidla Lejins & Norcous turundusjuht Kadri Lindpere Best Marketingi B2B seminaril 27. aprillil 2011Täna toimunud B2B turundamise seminaril rääkis oma kogemustest ja õppetundidest Raidla Lejins & Norcous (RLN) turundusjuht Kadri Lindpere, kelle sõnutsi on advokaadibüroo turundus väga spetsiifiline - seda piirab keeld teha reklaami, mistõttu on turundus tugevalt soovitustel põhinev. Eripäradeks on ka ülim personaalsus, partnerikesksus ja iga kliendi jaoks eraldi loodav toode. Kui advokaat teeb head tööd, siis jutt selle kohta levib kiiresti. "Ideaalne advokaat on lisaks erialastele oskustele ka väga sotsiaalne inimene," ütles Lindpere.

Turutrendina mainis Kadri Lindpere meeletult agressivset hinnakonkurentsi ja klientide „ülelöömist“. Advokaatide töötasu tunnipõhine arvestamine muutub tulevikus ilmselt veelgi marginaalsemaks, juba praegu tehakse mitmeid erinevaid projektipõhiseid kokkuleppeid. "Advokaadibüroo turundusmeeskond ei saa müüki otseselt mõjutada, turundusel on advokaadibüroos pigem toetav ja brändi kujundav funktsioon," rääkis Lindpere. RLN-i fookus on olemasoleva kliendi hoidmisel, aga seda ei tehta agressiivselt. Turundusosakond hoiab võtmeklientide tegemistel ja uudistel meedias silma peal ning annab advokaatidele kliendikohtumistele olulist infot kaasa. Samuti on advokaadibüroo turundaja roll muuta keerulised asjad klientide jaoks lihtsateks ja arusaadavateks.

RLN analüüsis hiljuti oma kliendisuhete valdkonda ja ja sõnastas endale järgmised eesmärgid: ? Kaasa meeskonda, pööra töötajad oma ettevõtte fänniks, koosta nö wow-list, anna oma inimestele märksõnad ja info, et nad oskaks ettevõttest õigeid asju rääkida;! Kliendid tahavad teada, milliste kaasuste juures advokaadibüroo on olnud – selle kaudu tekib kuvand - teravad väljaütlemised, kaalukad tööd ja pretsedenti loovad kaasused on siinkohal olulised. Kliendiürituste puhul selekteeri sihtgruppi hoolikalt. Kliendiüritusi võib teha koos mõne ettevõttega, kellega su kliendibaas kattub.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700