Ilmus värske leksikon ''Turunduse võtmeisikud 2011''

Äripäeva arendusdirektor Mari Kõlli, peadirektor Igor Rõtov ja finantsdirektor Toomas Truuverk raamatu "Turunduse võtmeisikud 2011" esitlusel 18. aprillil 2011 Äripäeva majas18. aprillil 2011 ilmus trükist värskeim ja mahukaim leksikon "Turunduse võtmeisikud 2011", mis on Eesti turundusvaldkonnaga seotud isikute alfabeetiline CV-de kogumik. Leksikon tutvustab enam kui 1800 turunduse võtmeisikut, kelle igapäevaseks tegevuseks on ettevõtete turunduse ja müügi juhtimine, kommunikatsioon ja reklaam. 426-leheküljelise raamatu väljaandjateks on Äripäev ja Best Marketing.

Best Marketingi asutaja Hando Sinisalu ütleb leksikoni eessõnas: „Äritehingud toimuvad inimeste vahel. Ka kõige suuremad ostuotsused langetatakse emotsioonidele tuginedes. Nii nagu korvpallimäng võidetakse sageli ühe punktiga, on ka äris võitja ja kaotaja vaheline erinevus mikroskoopiline. Väikestel detailidel on suur kaal – ühised hobid, ühine töö- või kooliminevik võivad

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Telia Eesti otsib KÕNEKAARTIDE MÜÜGISPETSIALISTI

Telia Eesti AS

18. veebruar 2018