Best Marketingi asutaja Hando Sinisalu ütleb leksikoni eessõnas: „Äritehingud toimuvad inimeste vahel. Ka kõige suuremad ostuotsused langetatakse emotsioonidele tuginedes. Nii nagu korvpallimäng võidetakse sageli ühe punktiga, on ka äris võitja ja kaotaja vaheline erinevus mikroskoopiline. Väikestel detailidel on suur kaal – ühised hobid, ühine töö- või kooliminevik võivad osutuda äritehingu sõlmimisel määravaks.“ Hando Sinisalu soovitab võtta see raamat kätte enne töökohtumisele minekut, et leida põnevaid detaile isiku kohta, mis aitaks kohtumisel jääd sulatada ja paremat kontakti saada.
Miks tellida "Turunduse võtmeisikud 2011" leksikon? Sest see on kompaktne ja praktiline valdkonna võtmeisikute infokogum. Lisaks kontaktinfole annab see ka taustainfot ja sisaldab palju fotosid. See on ainus infokogumik, mis sisaldab turundusvaldkonna võtmeisikute eluloolisi andmeid, hobisid ja saavutusi. Leksikon on austusavaldus Eesti turunduselu enim mõjutavatele isikutele, väärtustamaks nende tööd.