Reklaamitegemine on omamoodi mustkunst, mis kasutab trikke, et tulemuseni jõuda. Kogenud copywriter'ina ehk illusionistina võtan vabaduse avalikustada ühe lihtsa, aga töökindla triki saladuse.
Tuleb võtta üks toode või teenus, millel on väga konkreetne lubadus (näiteks raadiokanali hommikuprogramm, mis äratab inimesi). Seejärel tuleb utreerida lubaduse toimet ja kujutleda, mis siis juhtub (hommikuprogramm on nii hea, et kõik inimesed ärkavad hommikuti selle peale üles). Siis tuleb ette kujutada, mismoodi maailm tänu sellele toimele muutub (kuna inimesed ärkavad hommikuprogrammi peale üles, siis pole neil enam vaja teisi äratamisvahendeid – kellasid, mobiiltelefone, kukkesid). Nüüd lisada näpuotsaga huumorit ja absurditunnetust ning reklaamikampaania ongi valmis (näiteks hommikuprogrammi headuse pärast jäi kukk töötuks ja otsib endale uut ametit).