10. aprill 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kukesupi retsept

Reklaamitegemine on omamoodi mustkunst, mis kasutab trikke, et tulemuseni jõuda. Kogenud copywriter'ina ehk illusionistina võtan vabaduse avalikustada ühe lihtsa, aga töökindla triki saladuse.

Tuleb võtta üks toode või teenus, millel on väga konkreetne lubadus (näiteks raadiokanali hommikuprogramm, mis äratab inimesi). Seejärel tuleb utreerida lubaduse toimet ja kujutleda, mis siis juhtub (hommikuprogramm on nii hea, et kõik inimesed ärkavad hommikuti selle peale üles). Siis tuleb ette kujutada, mismoodi maailm tänu sellele toimele muutub (kuna inimesed ärkavad hommikuprogrammi peale üles, siis pole neil enam vaja teisi äratamisvahendeid – kellasid, mobiiltelefone, kukkesid). Nüüd lisada näpuotsaga huumorit ja absurditunnetust ning reklaamikampaania ongi valmis (näiteks hommikuprogrammi headuse pärast jäi kukk töötuks ja otsib endale uut ametit).

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700