Kalev otsib Õhtulehe rahvahääletuse abil kommikarbile uut kaanestaari

Kalev otsib "Maiuspala" kommikarbile uut reklaamnägu ja teeb seda konkursi korras. Uus kaanetüdruk valitakse rahva- ja þüriihääletuse tulemusena. "See on ilus võimalus teha oma tütrele unustamatu kingitus ja jäädvustada ta Eesti ühe populaarsema maiuse tunnusnäona ajalukku," seisab kampaanialehel, kus saab 3-7-aastaseid tüdrukuid 5-palli süsteemis hinnata. Tegemist on modelli-, mitte fotokonkursiga.

Kampaanialeht: www.ohtuleht.ee/fotokonkurss/maiuspala

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018