22. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Aasta Turudustegu 2010 Grand Prix võitja Leiburi Saib

Aasta tagasi, kui Leiburi Saib lõpuks turule jõudis, ei olnud veel teada, kas tegemist saab olema eduka toote või lihtsalt ühe järjekordse riiulitäitega. Kaks ja pool aastat väldanud tootearendus oli sedavõrd trendimurdev, et sihtgrupi soe vastuvõtt ei olnud sugugi iseenesestmõistetav.

Lühidalt öeldes panid Leiburi pagarid saia sisse leiva, sidudes saia pehmuse ja leiva kasulikud omadused. Liites siia juurde veel Leiburi turundustiimi seatud eesmärgi - noorendada Leiburi sihtgruppi - sai reklaamiagentuur Ecwador lansseerimiskampaaniaks päris keerulise ülesande.

Nime osas oli mitmeid variante, aga kui positsioneeringu koha pealt sai selgeks, et tegemist on täiesti uue tootega, jõudis kogu tiim ühisele arusaamisele, et uue toote nimeks saab Saib. See on uus sõna Eesti keeles ja kokku pandud kahest sõnast: leib ja sai. Toote nimetus on omaette kanaliks, mille kaudu kommunikeerida ühte kõige olulisemat seika: toote funktsionaalseid omadusi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700