Vaatab heldinud pilguga pesast väljalendamise ikka jõudnud raudlindu, õhkab lennuki tiivale ning õngitseb taskust välja prillilapi, et viimased vanemmehaaniku sõrmejäljed laiali hõõruda. Maimukene on tähtsaks sündmuseks kaubandusliku välimuse saanud, seo kas või lehv ümber. Ülemustele tuleb nüüd teatada, et aeg on küps. Eestisse tuleb traati tõmmata. Võib-olla oli nii, võib-olla ei olnud ka. Mulle meeldib nii mõelda.
Tallinn. Reklaamiagentuuri looveskadron ragistab ajusid lansseerimiskampaania ideede kallal. Mõni õngitseb samal ajal muffinist rosinaid, mõnel on kofeiini üledoos, mõni jälle ei leia toolis mugavat asendit. Päris kindlasti oli nii. Igatahes, paar päeva läks aega ja valmis see võiduidee ühes poolindustriaalse interjööriga agentuuris sai. Äkki tuli sealt inspiratsioon? Võib-olla tuli, võib-olla ei tulnud ka. Ei oska öelda.