Eesti meediareklaamiturg langes eelmisel aastal ligi 7%

Eesti meediareklaamituru käive ulatus 2010. aastal 1,033 miljardi krooni ehk 66 miljoni euroni. Aasta kui terviku käibelanguseks tuli -7%. IV kvartali käive 304,4 miljonit krooni (19,5 miljonit eurot) oli võrreldes 2009. aasta IV kvartali käibega (304,8 miljoni krooniga) praktiliselt sama.

Aastat iseloomustas kvartalist kvartalisse liikuv trend järjest positiivsemate muutuste poole – kui I kvartalis oli turu langus veel ca -19% ning II kvartalis ca -8%, siis III kvartal oli juba eelmise aasta sama ajaga võrdne. Kui tavapäraselt on aasta väikseima käibega kvartal olnud suvine III kvartal, siis möödunud aastal olid võrdselt väikse mahuga I ja II kvartal, moodustades mõlemad

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018