2. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Creatum ja Momentum võitsid KredExi riigihanke

Renoveerida võib mitu korda, aga võib ka ühe korraga - kohe terviklahendusena. Sel juhul võib riik sind läbi KredExi toetada kuni 35% osas lõppsummast. Just neil sõnumitel põhineb KredExi 7. märtsil algav reklaamikampaania „Taba naelapead!“.

Kredexi riigihanke võitis reklaamiagentuuri Creatum ja BTL-agentuuri Momentum ühispakkumus. Meediaagentuurina osales pakkumuses Media House. Hanke maht on 86 218 eurot. Tegemist oli avatud hankemenetlusega, hanke sisuks on energiatõhusust tõsta aitavate finantsmeetmete teavituskampaania.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700