Liis Luuri, MediaCom: ''Vene telekanalitesse reklaami planeerimisel ei tähenda suurim allahindlus parimat tulemust''

Uue aasta saabumisega tihenes vene telekanalite konkurents reklaamiturul. Senise kolme kanali asemel on nüüd võimalik reklaamiraha lausa viie kanali vahel jagada. Tekkinud on 3 gruppi, mille kaudu vene telekanalitesse reklaami osta saab. Kuidas selles olukorras oma kampaaniatele õiged kanalid ja/või kanalite kombinatsioonid leida? Nõu annab MediaCom'i teleplaneeringu juht Liis Luuri.

Sissejuhatuseks

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018