Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Liis Luuri, MediaCom: ''Vene telekanalitesse reklaami planeerimisel ei tähenda suurim allahindlus parimat tulemust''
Uue aasta saabumisega tihenes vene telekanalite konkurents reklaamiturul. Senise kolme kanali asemel on nüüd võimalik reklaamiraha lausa viie kanali vahel jagada. Tekkinud on 3 gruppi, mille kaudu vene telekanalitesse reklaami osta saab. Kuidas selles olukorras oma kampaaniatele õiged kanalid ja/või kanalite kombinatsioonid leida? Nõu annab MediaCom'i teleplaneeringu juht Liis Luuri.
Sissejuhatuseks
Eestis on umbes 350 tuhat venelast. Keskmiselt vaatab venelane päevas telakat umbes 4,5 tundi, mis on pea tund rohkem kui eestlaste näitaja. Tele on endiselt suurima katvusega meedium raadio ees, kust vene rahvusest inimesteni jõuab.