Reklaamiarvustus: Kubernaator Kunnas

Mida rohkem inimesi koos on, seda võimsamad on need emotsioonid, mida läbi elatakse. Seepärast on kino tugevaid emotsioone esile kutsuvate reklaamide näitamiseks hea meedium. Coca-Cola reklaami armsad mutukad paneva kinopubliku heldimusest “awwwww...” mõmisema ja muidugi ka vastupidi. Lollused naerdakse välja suurema põhjalikkusega kui seda keegi perega koduse televiisori ees viitsiks teha. Seega ohtlik paik valimisreklaamide näitamiseks, sest kui libastuda, on kerge saada naerualuseks. Ja oleme ausad, palju neid libastumata valimisreklaame ikka on - eriti veel video puhul, kus fotoðop esinemisoskusele kaasa ei aita ja inimestel tuleb endal hoolitseda selle eest, et nende jutt usutavalt mõjuks.

Film oli juba algamas, kui korraga lõid peerud lõkendama (ei-ei, mitte tagantreast), või vähemalt oli selline pidulik tunne. Mustal taustal astus mahakeeratud värvidega ekraanile Leo Kunnas ja rääkis törts tõsist juttu. Kõik oli pidulik, et mitte öelda sünge, ka sõnum ei olnud helgeimate killast. Filmi ootava kinopubliku seast käis läbi kahin ja oli tunda kahevahel olekut - ei

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018