"Oleme uhked, et meil on võimalus osaleda Vivacolori kaubamärgi arendamisel. See on põnev väljakutse nii meie Eesti agentuuri töötajatele kui kogu rahvusvahelisele JWT meeskonnale. Oleme töötanud Vivacoloriga aastaid ning teame selle kaubamärgi väärtusi, mida arendada ja tugevdada, et Vivacolor eristuks oma konkurentidest ja paistaks veelgi rohkem turul silma," ütles San Korpus JWT direktor Tiia Nõmm.
Vivacolor on üks Tikkurila strateegilistest ehitus- ja remontvärvide kaubamärkidest ning üks juhtivatest regionaalsetest kaubamärkidest Balti riikides. Vivacolorit turustatakse lisaks Baltikumile ka Venemaal ja Ukrainas. Tikkurila kaubamärgiportfell koosneb neljast strateegilistest kaubamärgist - Alcro, Teks, Tikkurila ja Vivacolor – mida juhitakse kontserni tasandil. Samuti kuulub Tikkurila kaubamärgiportfelli mitmeid kohalikke kaubamärke nagu Jedynka, Kolorit ja Gamma.