14. veebruar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pressiteade on surnud! Elagu pressiteade!

Mulle sattus hiljuti kätte Rockefellerite perekonna PR-mehe Ivy Lee kirjutis pressiteate kui ühe enamkasutatud formaadi sünnist suhtekorralduses. Lugu ise on järgmine.

1906. aasta 8. oktoobril toimus Pennsylvania raudteel rongiõnnetus, milles hukkus rohkem kui 50 inimest. Ivy Lee, kes seisis tol hetkel hea Standard Oil nimelise ettevõtte maine eest, kirjutas sündmusest uudise pealkirjaga “Teadeanne raudteelt”. Meedia võttis innovatiivse lähenemise positiivselt vastu ning New York Times avaldas pressiteate täismahus sama aasta 30. oktoobril (22 päeva õnnetusest hiljem :)).

Pressiteade kui žanr olulise uudise edastamisest ettevõttest väljapoole, meediasse, oli sündinud!

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700