8. veebruar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

A. Le Coq toob turule jõhvikamaitselise long-drink’i G:N Cranberry

Eesti suurim joogitootja A. Le Coq täiendab veebruari alguses oma long drink`ide sarja ning toob turule uue jõhvikamaitselise kerge alkohoolse joogi G:N Cranberry. Ettevõte alustab juba varakult algavaks suveks mõeldud toodete turule toomisega ning esimesena laiendatakse lahjade alkohoolsete jookide tootevalikut.

A. Le Coq Eesti long-drink’ide turuliider, omades Nielseni andmetel jaemüügiturul 2010 aasta novembri seisuga ligi 53%-list turuosa ning on selles kategoorias püsivalt turuliider. „Edu kohalikul turul on andnud tõuke tutvustamaks long-drink`e ka välisturgudele ning tänaseks on see tootekategooria üks meie olulisemaid ekspordiartikleid,” ütles A. Le Coq’i juht Tarmo Noop.

G:N Cranberry alkoholisisaldus on 5,6%. Toodet müüakse 0,33 ja 0,5 liitristes purkides ja 1,5 liitrises plastpudelis.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700