7. veebruar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Henkel muutis visuaalset identiteeti

Henkel muutis korporatsiooni visuaalset identiteeti, mida kroonib uus tunnuslause “Exellence is our Passion”.

“Uus tunnuslause võtab kokku selle, mille eest seisavad meie ettevõte, brändid ja inimesed kõikjal üle maailma: me püüdleme paremuse poole kõiges, mida teeme,” sõnas Henkel juhatuse esimees Kasper Rorsted. “Nii meie uus lööklause kui ka selle juurde kuuluv visuaalne identiteet aitavad muuta Henkeli brändi maailmas veelgi tugevamaks,” lisas ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700