Aastat 2010 meenutab reklaamiekspert Olav Osolin:
Esimesena hüppas silme ette euro lansseerimine. Oli ju see väga suur projekt ning tulemus polnud paha: inimesed said raha paanikata vahetatud ja suurt torinat polnud kosta. Samas toimus aga lansseerimine ise paljuski Euroopast tulnud näpunäidete kohaselt, kasutati teistes riikides läbiproovitud malle ning mõne reklaamfilmi puhul koguni Euroopa Panga ettekirjutatud stsenaariume. Viimastest suutsid Eesti reklaamitegijad küll maksimumi välja pigistada ning lansseeringu põhifilm Euroopaga peaosas oli silmapaistvalt hästi teostatud. Kuuldavasti leiab see rakendamist ka järgmistes euroriikides. Teisalt aga tuleb meelde ka Rahandusministeeriumi suutmatus kommunikatsiooni-alast riigihanget korraldada ning sellest tulenenud jant. Ja eks lõpuks teki ka küsimus: kellele sa siis auhinna annad, kui euro tuleku nimel sebis Eestis kümneid ametkondi, ettevõtteid ja firmasid.