1. veebruar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Toomas Leito ajalehtede reklaamiturul toimuvast: aasta algus oli kahvatu, aga veebruar tuleb korralik tõusukuu

Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti ajalehtede reklaamiturul toimuvast

Jaanuar 2011

Võrreldes 2010. a. jaanuariga vähenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 33 külge ehk 6%, moodustades 550 külge. Reklaamikäive vähenes 2%, moodustades 773 tuh. eurot (12,1 milj. kr.). Lehtede veebikäive suurenes 16%, moodustades kogukäibest 18%.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700