27. jaanuar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Heiki Abel: viletsa ja odava kingiga venelast ei meelita

Sky Media müügidirektor Heiki Abel 27. jaanuaril 2011 Best Marketingi seminaril ''Turundamine venekeelsele sihtrühmale Eestis''

Raadiomängu, aga ka muude lugeja-, kuulaja-, vaatajamängude puhul on üks reegel: kolme šampoonipudelit ei maksa pakkuda ja kui midagi paremat pole pakkuda, jäta mäng üldse tegemata.

„Kuulajale millegi eest auhinda pakkudes ei ole mõtet koonerdada ehk kolme šampooni ei maksa pakkuda. Kui rohkemat lubada ei saa, siis jäta parem juba üldse tegemata,“ rääkis Sky Media müügidirektor Heiki Abel eile toimunud Best Marketingi seminaril ''Turundamine venekeelsele sihtrühmale Eestis''.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700