17. jaanuar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hinda alla tooted, mitte oma bränd

„Paneme need asjad LIHTSALT siia hunnikutesse, sest inimestele meeldib nendes tuhnida“, ütles mulle kord kolleeg, kui planeerisime allahindlusväljapanekut.

Eile ütles mulle ühe kaupluse juhataja, et klientide sõnul pole allahindlusest kaupluses üldse aru saada. Miks? Sest tooted seintel olid endist viisi kollektsioonide kaupa, kuigi hinnad olid kõigil pea poole võrra madalamad.

Tõepoolest – allahindluste perioodil tahavad inimesed näha „segadust“ ja sel perioodil kaotaks justkui kehtivuse kõik reeglid, mida tavaperioodil tuleb kullipilgu ja kellamehe täpsusega jälgida – inspireerivaid väljapanekuid ei tasu siis otsima tulla, rääkimata toodete värvi ja stiili järgi paigutamisest. Kaupluste riiulid on enda alla haaranud ühes jorus seisvad püksid-jakid, lauad peavad dialoogi juhuslikesse hunnikutesse lapatud (päeva lõpuks isegi visatud) pluuside-kampsunitega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700