Rääkijaid on rohkem kui üks, nad räägivad korraga ja erinevatel teemadel, nad asuvad erinevates kohtades ja nende taust on erinev. Nad tuginevad hoiakutes teiste kogemusele ja nad usaldavad rohkem anonüümse kommentaatori arvamust, kui sinu reklaami või ettevõtte esindaja ekspertarvamust. Neid tuleb iga päevaga juurde ja nad ei tee vahet, kus lõpeb tegelikkus ja algab fiktsioon. Aga nad on väärtus, kelleta ei püsi ükski organisatsioon. Nad on otsustajad ja nendega peab suhtlema.
Eesti firma Freqmedia on loonud ainulaadse seire- ja infohaldusplatvormi SocialDiver, mis võimaldab jälgida ja analüüsida erinevates sotsiaalvõrgustikes ning online-meedias toimuvat suhtlust. Samuti lihtsustab süsteem oluliselt organisatsioonide osalusvõimalusi erinevates sotsiaalmeedia väljundites.