11. jaanuar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

5 trendi üritusturunduses aastal 2011

Üritusturundusagentuuri Broadline tegevjuht Janek Reimal toob välja 5 trendi üritusturunduses aastal 2011: 1) Kõik saab alguse ettevõttesiseste ürituste korraldamisestPaljud ettevõtted on uuendanud äristrateegiaid ja lähtuvalt sellest ka organisatsiooni struktuure. Kiirelt muutuv ärikeskkond eeldab uutmoodi mõtlemist ja kiirelt tegutsemist. Reeglina on juhtkonnal selge pilt, kuidas tegutseda ja mida teha. Küsimus on selles, kas organisatsioon tervikuna teab täpset suunda ja tegutsemisviisi? Kas ka meeskond tervikuna on piisavalt kaasatud ja motiveeritud? Organisatsioonisisesed sisekommunikatsiooniüritused võivad komplekselt lahendada palju probleeme. Probleemid ja arusaamatused tekivad tavaliselt informatsiooni puudumise, mitte selle olemasolu tõttu. 

2) Välisturgudel toimuvad sündmused loovad uusi ärivõimalusi tüüpi tuure, oma toodete/teenuste esitlusüritusi või osaleda konverentsidel, messidel ja seminaridel? Lisaks on paljud välisturgudele suunatud tegevused ka EAS-i poolt rahaliselt toetatud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700