5 trendi üritusturunduses aastal 2011

Üritusturundusagentuuri Broadline tegevjuht Janek Reimal toob välja 5 trendi üritusturunduses aastal 2011: 1) Kõik saab alguse ettevõttesiseste ürituste korraldamisestPaljud ettevõtted on uuendanud äristrateegiaid ja lähtuvalt sellest ka organisatsiooni struktuure. Kiirelt muutuv ärikeskkond eeldab uutmoodi mõtlemist ja kiirelt tegutsemist. Reeglina on juhtkonnal selge pilt, kuidas tegutseda ja mida teha. Küsimus on selles, kas organisatsioon tervikuna teab täpset suunda ja tegutsemisviisi? Kas ka meeskond tervikuna on piisavalt kaasatud ja motiveeritud? Organisatsioonisisesed sisekommunikatsiooniüritused võivad komplekselt lahendada palju probleeme. Probleemid ja arusaamatused tekivad tavaliselt informatsiooni puudumise, mitte selle olemasolu tõttu. 

2) Välisturgudel toimuvad sündmused loovad uusi ärivõimalusi

Äri teevad inimesed. Uued kontaktid loovad värskeid ideid, uusi teadmisi ja kogemusi. Miks mitte korraldada ise road-show tüüpi tuure, oma toodete/teenuste esitlusüritusi või osaleda konverentsidel, messidel ja seminaridel? Lisaks on paljud välisturgudele suunatud tegevused ka EAS-i poolt

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018