Meeldejäävaid turundustegusid aastast 2010, osa 1

Seoses Aasta Turundustegu 2010 konkursiga kogub Best Marketing arvamusi - millised olid 2010. aasta kõige meeldejäävamad turundusalased sündmused või kampaaniad? Finalistid ja Grand Prix laureaadi valib eeskätt tulemuste põhjal välja Aasta Turundustegu 2010 žürii. Arvamusi kogume selleks, et ideid saada, häid turundustegusid üles leida ja tegijaid konkursil osalema julgustada. Arvamused on oodatud e-posti aadressile silja@best-marketing.comTurundusaasta 2010 meenutamisega teeb otsa lahti EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme:  2010 on olnud justkui toibumise aasta 2009. aasta üldisest ettevaatlikkusest. Tormilisi uusi tulemisi oli vähe, kuid fookusesse tõusis jälle töö brändidega. Päris väsitavaks muutus eelmise aasta lõpp / selle algus pidevate üleskutsetega, kuidas nüüd on aeg kõike vahetada. Nii mõneski vestlusringis oli tunda täielikku ignorantsust selliste pakkumistes osas. Inimesed muutusid pigem jonnakalt lojaalseks oma olemasolevatele valikutele.

2010. aasta jääb kindlasti meelde mõne suurema PR-skandaaliga - saime jälgida kriisijuhtimise edukamaid ja vähemsäravaid näiteid. Reisisektori suured pankrotiskandaalid või kogu Euroopat raputanud loodusjõudude mõju panid kõrgemalt hindama teenuse kvaliteeti ja turvalisust ning oodatud taset näitas kindlasti Estravel. Eestimaise eelistamine sai tulist kinnitust Rimi

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018