Võrreldes 2009. aasta novembriga suurenes Äripäeva reklaamimaht 12%, samas reklaamikäive vähenes 5%

Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti ajalehtede reklaamiturul toimuvast

November 2010

Võrreldes 2009. aastaga jäi viie juhtiva lehe reklaamimaht samale tasemele, moodustades 838 külge. Reklaamikäive vähenes 1 milj. kr. ehk 5%, moodustades 20,5 milj. kr. Veebikäive suurenes 8% ja see moodustas kogukäibest 21%.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018