Alkoholireklaamil on täna mitmeid piiranguid. Üks neist on alkoholireklaami näitamise keeld teles enne kella 21 õhtul. Seaduse mõte on kaitsta noori alkoholireklaamide mõju eest. Kuid kas see reaalsuses ka töötab? TNS Emor uuris, kui palju alaealised (4-17 a) tegelikult alkoholi reklaami näevad. Andmed pärinevad Teleauditooriumi Mõõdikuuringust perioodil 1.09.09-31.05.2010. Alaealised vaatavad telet kõige rohkem ajavahemikus 19.30-23. Kõige rohkem on neid teleri ees vahetult pärast kella 21, kui alkoholireklaami võib juba näidata. Pärast 22 vaadatavus langeb järsult. Ainuüksi seda numbrit vaadates on selge, et oma eesmärki praegune piirang ei täida. Kuigi on teada juhtum, kus alkoholireklaam on olnud multifilmi vahel, on suuremaks probleemiks kõrge reitinguga koguperesaated ja –filmid. Näiteks seriaalis „Ühikarotid“ näidati alkoholireklaame 12-st hooaja saatest 7-s. Hooaja saadetes kokku oli alkoholireklaami 7 minutit. Reklaamitavate brändide hulka kuulusid A Le Coq Fizz, Saku Kiss, Le Coq G:N Cosmo jm. Ühe osa keskmine katvus sihtrühmas oli 17% ehk 35 tuhat alaealist. Uuritud perioodil nägid ajaliselt alaealised kõige rohkem järgmisi reklaame:
A. Le Coq Maiz: