Eesti meediaagentuurid asutasid esindusliidu

Üksteist Eesti juhtivat meediaagentuuri moodustasid Eesti Meediaagentuuride Liidu (EMAL), et koostöös esindada ning arendada ühingusse kuuluvate ettevõtete tegevust. Liidu liikmete käive moodustab ligi 70 % Eesti reklaamituru kogukäibest. Meediaagentuuride Liidu presidendi Aare Ristali (OMD) sõnul on liidu põhieesmärk liikmete vaheline koostöö ja infovahetus, samuti ühiskondlik meedia-alase tegevuse ja hariduse edendamine. „Seoses digiajastu tulekuga on meediaagentuuri ja meediastrateegia roll turundusprotsessis, efektiivsete tulemuste saavutamisel muutunud järjest tähtsamaks. Paljud reklaamiturul osalejad ei tunne meediaagentuuride oskusi ja võimalusi piisavalt," tõdes Aare Ristal. Ta lisas, et sellest lähtuvalt saab EMALi üheks prioriteetseks ülesandeks olema selgitustöö tegemine klientide ja tulevaste turundusprofessionaalide teadlikkuse tõstmise suunal.

„Meediaagentuuri rolli unikaalsus on ligipääs kahepoolsele infovoole. Ühelt poolt edastame kliendi turundussõnumeid läbi meediakanalite. Teisalt kogume tagasisidet ja infot tulemuslikkuse kohta. Täna suudavad ainult meediaagentuurid turundusele kulutatud raha tulemuslikkust mõõta," möönas Meediaagentuuride Liidu president.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018