Pilguheit Eesti internetikasutaja mõttemaailma

Internet on ühelt poolt kõige paremini mõõdetav meedium: igast liigutusest, mis inimene teeb, jääb kuhugi jälg. Mündi teiseks küljeks on fakt, et ametlikud andmed (Emor, Gemius) ei anna turundajatele tervikpilti kõikidest Eesti internetikasutajate poolt külastatavatest keskkondadest, sealsetest tegevustest ammugi mitte. Näiteks otsingumootoritest mõõdetakse ainult Neti.ee-d, sotsiaalvõrgustikest ainult Rate.ee-d jne. Facebooki ja Google'it justkui polekski olemas. Selleks, et agentuur või turundusjuht saaks tervikpildi turust ja suudaks internetimeediat oskuslikumalt planeerida, peab palju vaeva nägema – osaliselt on andmed eraldiseisvatena kättesaadavad (nt. Facebook) aga teiste puhul ainult kaudselt (nt. Google).


Sissejuhatus

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018