Turundusuuringute kvaliteedis ei tohi teha järeleandmisi

Turundusuuringud on olnud paljudele turundajatele juba aastaid turundusstrateegia loomise elementaarne osa. Olgu siis uuringu fookuseks sihtrühma ostukäitumine kategoorias, konkreetsemalt brändi positsioon kategooria sees või mõni muu probleem, millele vastuse saamine annab kindluse edasisteks tegevusteks ja eelarve planeerimiseks. Iga turundusuuring peab olema valiidne, reliaabne ja representatiivne. Tundub lihtne ja loogiline eesmärk. Samas on viimasel ajal avalikkuse ette toodud mitmeid uuringuid, mida lugedes tekib kohati põhjendatud küsimus, kas kõik need tingimused on ikka täidetud ehk kas info, mida uuring meile annab, on usaldusväärne. Kliendi seisukohalt lisandub veel ka küsimus, kas see, mille eest ma maksin, üldse teenib eesmärki või on minu raha maha visatud ja mind lollitatud?

Taolise olukorra vältimiseks peaks küsitlust välja töötades pöörama tähelepanu mõnele detailile, mis elimineerivad enamuse valdavalt tehtud vigadest:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018