14. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Millist kampaaniat Facebookis mitte teha

Üha enam on kuulda olnud juhtumeid, kus mõned lihtsad Facebooki loosikampaaniad viivad negatiivsete emotsioonideni.

Kampaaniad, mida Eesti ettevõtted Facebookis läbi viivad, on üsna sarnase ülesehitusega. Üheks variandiks on nö. loterii käigus võitja väljaselgitamine „jagajate“ hulgast, teiseks valib ettevõtte turundusosakond ise välja inimese, kes nende arvates on  positatanud seinale pildi, mis kõigile väga meeldib. Kolmandaks üsna levinud mooduseks on võitja välja selgitamine teel „võidab see, kes kogub enim "meeldib" klikke".

Kui korraldate kampaania stiilis „võidab see, kes kogub enim "meeldib" klikke“, siis peate arvestama sellega, et osadel kasutajatel on mitukümmend „varikontot“, mille alt nad oma postitustele "meeldib" klikke annavad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700