Kui Like = Meeldib

Viimasel ajal on väga palju räägitud Facebookis turundamisest ja üksjagu on kokku kirjutatud ka erinevaid soovitusi, kuidas fänne saada või osta, kuidas nendega dialoogi pidada, kui tihti loosimisi korraldada, kui tihti postitusi saata jne. Järgnev lugu räägib ühe konkreetse case’i põhjal nendest nüanssidest, millele minu arvates Eesti Facebooki kampaaniate loojad on liiga vähe tähelepanu pööranud. Et asi selgem oleks, sõnastan ja nummerdan need nüansid enne case’i juurde asumist ära.

1. Facebook on koht, kus otsitakse uut infot sõprade kohta või suheldakse sõpradega.
2. Fänn omab pikaajalist väärtust siis, kui tema Like tähendab eesti keeles Meeldib.
3. Fänn omab väärtust siis, kui ta on sinu toote või teenuse tarbija, ehk siis sihtgrupi tabamine peab olema täpne.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018