"Pole saladus, et enamik ettevõtteid on pidanud oma turunduseelarvet drastiliselt vähendama. Seega otsivad paljud võimalusi maksta tulemuste, mitte tühjade lubaduste eest," märkis Altex Marketingi asutaja Robin Gurney. Tulemus, mille eest maksta, võib olla ükskõik mis, alates uudiskirja tellimisest, küsimustikule vastamisest või proovisõiduks aja kinni panemisest kuni kauba ostmiseni internetis, lisas ta.
Elioni reklaamimüügijuht Sten Klemm kinnitas Altex Marketingi pressiteates, et antud lahendus on uudseks võimaluseks reklaamiandjatel omi kampaaniaid läbi viia. Nii suuremate kui ka väiksemate veebikeskkondade jaoks on see täiendav tuluteenimisviis, lisas ta. “Kokkuvõttes aitab see Eesti veebireklaamituru arengule igati kaasa, sest pakub kõigile senisest rohkem paindlikke valikuvõimalusi,” lisas Klemm.