27. oktoober 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cherry.ee: offline-äri väljund internetis

Tänaseks viis kuud tegutsenud sotsiaalse ostukeskkonna edulugu on paljudele juba tuntud, kuid lisaks iseendale on Cherry uudse reklaami- ja müügikanalina tirinud rambivalgusesse ka sadu teenusepakkujaid.

Mudel, millel ka Cherry.ee rajaneb, on ka maailma mastaabis üsna noor, ent vaieldamatult üks netiäri kiiremini kasvavaid segmente. Iseenesest polegi selles miskit keerulist – populaarne veebisait, mis eksponeerib iga päev ühte väga soodsat pakkumist. Tarbija jaoks on tegemist kohaga, kust on võimalik iga päev soetada omale mõne atraktiivse toote- või teenusepakkuja vautšer, millega säästetakse tavahinnast keskmiselt 60%. Sellist soodustust võimaldab pakkuda mõistagi potentsiaalsete ostjate rohkus ning fakt, et info toote või teenuse kohta jõuab, nagu näiteks näiteks Cherry puhul, kümnete tuhandete inimesteni, kellest paljud ka ostuvõimalust kasutavad.

Võtmefaktoriks fokusseeritud tähelepanu

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700