26. oktoober 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maxima brändi- ja kommunikatsioonijuht Ty Lehtmäe: ''Maxima tegutseb aktiivselt eesti rahvusest kliendi suunal''

Maxima uute retrohõnguliste klippide reklaamnägu Jana Pulk klubihommikul osalejatele mascarpone tordilõike jagamas.

Maxima brändi- ja kommunikatsiooniosakonna juht Ty Lehtmäe rääkis 27. oktoobril toimunud Best Marketing Club kohtumisel, et Maxima hoiab väga oma vene klienti, aga tegutseb praegu aktiivselt pigem eestlaste suunal. Maxima eesmärgiks on oma turuosa eestlaste hulgas kasvatada. 

Loe kokkuvõtet klubihommikul räägitust Best Marketingi blogist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700