20. oktoober 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Inge Suder: ''Otsepost töötab siis hästi, kui selles on kampaaniapakkumine või hinnainfo, mis seostub tarbija ostueelistustega ja liikumistrajektooriga''

Majandusbuumi aegses keelepruugis omandas sõna "otsepost" tähenduse paberilehena, mis rändas tihti otse prügikasti. Igaüks, kes klientidele midagi pakkus, üritas seda teha ka koju saadetava reklaami või brošüürikese vahendusel. Kuna pakkumisi sadas nii uksest kui aknast, hakkasid saajad nurisema nende suure hulga ja kasina välimuse üle.

"Nii nagu rahaküllus omal ajal otseposti kasuteguri alla viis, on rahanappus selle nüüd taas üles sikutanud. Meediareklaami turul on otsepostituse osatähtsus tublisti kasvanud. Kui turundusvaldkondades räägitakse enamjaolt langustrendist, siis otsepostiturg on suutnud suurt langust vältida ning mõnes valdkonnas isegi kasvanud," (fotol).

rääkis Best Marketingile Eesti Posti kommunikatsioonijuht Inge Suder

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700