No comment vaateaknad

Paar kuud tagasi, kui tegin ühes kaubamajas väljapanekut, tuli mu juurde noor müüja, kes küsis minult, kas ma nõnda käingi kauplusi koristamas. KORISTAMAS??? Just selline suhtumine iseloomustab tihti kauplustes töötava personali suhtumist kaupade väljapanekusse ja vaateakendesse. Kui sel korral oli tegemist kauplusesisese väljapanekuga, siis paljude Tallinna kaupuste vaateaknaid vaadates on selge, et vaateaknaid peetakse kohaks, kuhu on hea asju suvaliselt poetada. See on nagu lisapind, millega võib kergekäeliselt ümber käia.

Kui ma oma eelmise loo sissejuhatuses ütlesin, et sügiseste vihmavarju-vahtralehtede vaateakende puhul ma mingisugust kajastamisvajadust ei näe, siis jäin ilmselt lihtsalt tagasihoidlikuks või suisa luiskasin. Tegelikult on mu näpud salaja koguaeg just alljärgneva järele kerget

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018