Serbias saadetakse sellistes sinist värvi ümbrikes tavaliselt laiali kohtu- või sõjaväekutseid, 90ndate alguses riigis toimunud sõja ajal ka mobiliseermisteateid. Neid valitsuse ümbrikke anti üle käest-kätte, allkirja vastu. Paljud inimesed vältisid taoliste ümbrike vastuvõtmist iga hinna eest. Sinised ümbrikud on muutunud Serbias aususe ja seaduskuulekuse "testiks".
Belgradi reklaamiagentuur McCann Erickson kasutas nende ümbrike mainet nutikalt oma kliendi, kindlustusfirma Delta Generali uue töötaja värbamiskampaanias ära. Nimelt oli vaja selekteerida välja kõige sobilikumad kandidaadid finantsjuhi ametipostile pürgijate pikast nimekirjast. Seepärast saadetigi tööintervjuu kutsed laiali neis spetsiifilistes sinistes ümbrikes, teades, et sellise ümbriku võtavad vastu ainult kõige ausamad inimesed - need, kes on ka tegelikult antud tööintervjuule oodatud.