Toomas Leito: septembris kasvas ajalehtedes järsult autoreklaam

Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti reklaamiturul toimuvast

September 2010

Võrreldes 2009. a. septembriga vähenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 7 külge ehk 1%, moodustades 780 külge. Reklaamikäive vähenes 1,2 milj. kr. ehk 6%, moodustades 19,5 milj. kr. Veebireklaamikäive suurenes 39%, mis moodustab reklaami kogukäibest 23%.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Telia Eesti otsib KÕNEKAARTIDE MÜÜGISPETSIALISTI

Telia Eesti AS

18. veebruar 2018